FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
->
Eve-Online
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Kantyna
----------------
Regulamin & FAQ
Bar
Zrób to sam
Pchli Targ
Sala Odpraw
----------------
"Pod Hackenkreuz'em"
ASG-CMHQ
Na Przepustce
----------------
"Pod Różowym Chomikiem"
Latawce, dmuchawce, wiatr
Spławiki
Betony
Krasnale, elfy, trolle (nie karmić) i inne
Hearts of Iron 2
Eve-Online
Zakłady Kruppa
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
CMHQ_Widget
Wysłany: Pią 18:36, 12 Sty 2007
Temat postu:
Własnie mi się coś przypomniało w trakcie rozmowy. Gdzieś czytałem, że te rzadkie przedmioty dają agenci R&D.
CMHQ_Widget
Wysłany: Czw 7:41, 11 Sty 2007
Temat postu:
O co chodzi Morświn ? Sprawa jest prosta. Jeżeli czegoś nie rozumiesz to odsyłam do słownika. A tak na szybko plexy to miejsca w niektórych układach słonecznych, np. w Deltole jest bodajże plex 3/10, to jest baza a wkoło niej pełno rat (tam są głównie drony). W plexach są acceleration gate'y które warpują na coś w rodzaju next level. Jak poubijasz wszystko w levelu szukasz puszki. W niej są różne bonusy, rzadszy moduł bądź minerały. Są też struktury czy jakieś inne obiekty(nie pamiętam), które traktuje się dekoderem (podejrzewam, że to działa podobnie do salvagingu), który może znaleść technologię DATACORE - xxx.
Incognito Ship Data Interface - to jest chyba item, który wypada z dużych statków (podejrzewam, że z BCków lub BSów) w trudniejszych plexach albo jakichś tajnych lokacjach.
CMHQ_Morswin
Wysłany: Czw 1:11, 11 Sty 2007
Temat postu:
Ale udzieliłeś prostej odpowiedzi Widget
CMHQ_Widget
Wysłany: Śro 13:43, 10 Sty 2007
Temat postu:
chodzi Ci o datacore ?
Datacore uzyskuje się z hackingu odpowiednich przedmiotów bądź budynków w plexach lub na misjach.
Qppralke
Wysłany: Śro 13:29, 10 Sty 2007
Temat postu:
Macie jakieś nowe informacje na temat tych dziwnych przedmiotów ?
CMHQ_Widget
Wysłany: Pią 9:29, 08 Gru 2006
Temat postu:
A tutaj coś co mnie najbardziej rajcuje, czyli INVENTION :
1-skille potrzebne do usprawnienia blueprintu do TECH 2
2-materiały potrzebne do usprawnienia blueprintu do TECH 2
Zauważcie co to są za przedmioty. Jak do tego doszedłem, przeszukałem wszystkie hangary corpowe, oraz market w kilku regionach. Tych przedmiotów nigdzie nie można kupić, są za to oferty kupna tych unikatów, niektóre ceny mnie przerażały.
Dlatego jeżeli znajdziecie jakiś dziwny przedmiot, nie wyrzucać, nie reprocessować, nie sprzedawać !
Do tej pory tak robiliśmy z tymi przedmiotami, bo nie wiedzieliśmy do czego są.
CMHQ_Widget
Wysłany: Pią 9:23, 08 Gru 2006
Temat postu:
1-skille jakie musi posiadać mechanik do wytworzenia przedmiotu
2-materiały potrzebne do wytworzenia przedmiotu
[You: X - Perfect: Y]
Goła postać, bez skilli, ma w wielu dziedzinach coś w rodzaju współczynnika marnotrawności. Ja tych skilli nie mam, dlatego jak widać na obrazku, pomimo, że blueprint wymaga ileś tam minerałów, ja do produkcji zużyję więcej.
Y
jest określone jako perfect pewnie dlatego, że jest to wartość gdy się ma wszystkie potrzebne do tego skille wymaxowane.
CMHQ_Widget
Wysłany: Pią 9:15, 08 Gru 2006
Temat postu: Blueprinty
Rozkminiłem już chyba wszystko odnośnie blueprintów. Problemy, które miałem polegały na tym, że próbowałem coś robić na stacji obok. Miałem ustawione wyświetlanie układu, przez co widziałem jakąś fabrykę w jakiejś stacji, a żeby zadać któreś z zadań trzeba być osobiście na tej stacji.
W skrócie:
BPO
- blueprint original - z oryginału można w nieskończoność wytwarzać różne rzeczy. Można go obrabiać, żeby uzyskać mniejsze zużycie materiałów przy produkcji oraz zmniejszyć czas potrzebny do jego wytworzenia.
BPC
- blueprint copy - z oryginału można robić kopie, które można później sprzedawać na rynku. Z kopii można zrobić ograniczoną ilość przedmiotów. Jest to ilość ustawiana w trakcie kopiowania blueprintu. Nie wiem w chwili obecnej czy kopie też się obrabia, czy np. przechodzą z właściwościami z oryginałów.
Co można zrobić z blueprintem ?
- wyprodukować (manufacturing)
- skopiować (copying)
- obrobić pod względem czasu produkcji (time efficiency research)
- obrobić pod względem materiałów potrzebnych do produkcji (material research)
- przerobić na przedmiot TECH 2 (invention)
Informacje o blueprincie :
1-czas potrzebny do wyprodukowania przedmiotu
2-czas potrzebny do wyprodukowania przedmiotu uwzględniając wszystkie modyfikatory postaciowe (skille, implanty itd. ale również fabryka w której produkujemy ma znaczenie)
3-czas potrzebny do obrobienia blueprintu pod względem zmniejszenia zużycia materiałów
4-ten sam czas dla Twojej postaci
5-czas potrzebny do stworzenia BPC
6-wiadomo
7-czas potrzebny do obrobienia blueprintu pod względem czasu potrzebnego do wytworzenia przedmiotu
8-wiadomo
9-to jest pewnie lvl obrobienia pod względem MATERIAL, czyli ile razy pod tym kątem był blueprint obrabiany
10-tego jeszcze nie wiem
11-to jest pewnie lvl obrobienia pod względem TIME, czyli ile razy pod tym kątem był blueprint obrabiany
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin