FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
->
Eve-Online
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Kantyna
----------------
Regulamin & FAQ
Bar
Zrób to sam
Pchli Targ
Sala Odpraw
----------------
"Pod Hackenkreuz'em"
ASG-CMHQ
Na Przepustce
----------------
"Pod Różowym Chomikiem"
Latawce, dmuchawce, wiatr
Spławiki
Betony
Krasnale, elfy, trolle (nie karmić) i inne
Hearts of Iron 2
Eve-Online
Zakłady Kruppa
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
CMHQ_Widget
Wysłany: Pią 10:40, 08 Gru 2006
Temat postu: Skille - ogólne informacje
W tym dziale opisuję jak to działa. Po co są atrybuty, jakie mają znaczenie i wpływ na skille.
Skille podzielone są na kategorie.
Te kategorie to :
-Corporation Management
-Drones
-Electronics
-Engineering
-Gunnery
-Industry
-Leadership
-Learning
-Mechanic
-Missiles
-Navigation
-Science
-Social
-Spaceship command
-Trade
Kategorie to nie tylko grupy ze skillami, które dotyczą jakiegoś tematu. Każdy z skill z danej grupy charakteryzuje się dwoma współczynnikami :
- PRIMARY ATTRIBUTE
- SECONDARY ATTRIBUTE
Każdy skill z danej grupy ma to samo PRIMARY i SECONDARY. Jakie z tego wnioski ? Że rozłożenie atrybutów w postaci ma bardzo duże znaczenie w jakich kategoriach nasza postać będzie się kształciła. Na początku różnice są małe, ale jak to widzę np. u siebie po miesiącu rozwijania postaci, skille z gunnery i missiles idą jak krew z nosa, a np. z elektroniki uczą się dosyć szybko. Zauważyłem, że primary attribute ma bardzo duży wpływ na czasy nauki, secondary ma bardzo mały.
A teraz skille jeszcze raz, z primary i secondary attribute :
-Corporation Management - Memory, Charisma
-Drones - Memory, Perception
-Electronics - Intelligence, Memory
-Engineering - Intelligence, Memory
-Gunnery - Perception, Willpower
-Industry - Memory, Intelligence
-Leadership - Charisma, Willpower
-Learning - Memory, Intelligence
-Mechanics - Intelligence, Memory
-Missiles - Perception, Willpower
-Navigation - Intelligence, Perception
-Science - Intelligence, Memory
-Social - Charisma, Intelligence
-Spaceship command - Perception, Willpower
-Trade - Willpower, Charisma
Moje obecne atrybuty to :
Z nich wynika, że moja postać będzie rewelacyjnie uczyła się: Electronics, Engineering, Mechanics, Science. Ale beznadziejnie w kierunkach: Gunnery, Missiles, oraz słabo w Leadership i Social.
Ja na samym początku poszedłem ostro w learningi, szczególnie te, które dodają atrybutów. Zuważyłem, że np. chcą rozwijać jakiegoś skilla dajmy na to Electronics potrzebowałem przykładowo 2h na rozwinięcie skilla. Zamiast tego skilla kupiłem skilla dodającego +1 Intelligence i się go wyuczyłem. Czas nauki skilla z Electronics spadł, dokładnie o tyle czasu ile uczył się ten skill dodający intelligence. Czyli czasowo wyszedłem na 0. Ale nie do końca, bo czasy innych skilli z electronics też przecież spadły (i w innych kategoriach też). Rozwijając learningi z atrybutami tak do lvl 3 zużywa się w rezultacie trochę więcej czasu niż gdyby od razu uczyć się skilli, które zaplanowaliśmy. Ale kilka dni później zaczynamy oszczędzać godziny.
I to by było chyba wszystko w tym temacie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin