Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj

Bania u Widgeta [11.11.2006]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 19:57, 10 Lis 2006    Temat postu:

acha, najważniejsze....

RRBM napisał o autobusie z dworca itp., wchodzę dzisiaj na stronę i czytam

"z dworca PKP Poznań Główny (ul.Dworcowa) autobusem nr 68 do pętli końcowej..."

ok, wszystko wygląda na pozór ok, a tu psikus !

"...i dalej (ok. l km) pieszo lub autobusem nr 60 do końcowej pętli przy schronisku."

jesoooo.....RRBM !!!!!!!

CMHQ_RRBM
Oberfeldwebel

PostWysłany: Nie 20:11, 12 Lis 2006    Temat postu:

Uff!!!
Pierwsza integracja CMHQ dobiegła końca. I BARDZO DOBRZE!!!!!
Jeszcze nigdy nie byłem na tak fatalnym spotkaniu.
A do tego ci ludzie, którzy nic wartościowego sobą nie reprezentują.
No, ale od początku.

Wybrałem się na wycieczkę, do Wrocławia, abym mógł część drogi do Poznania dojechać z Muskiem. I tu pierwsze zaskoczenie.
Ten koleś, taki wygadany na TS, siedział cicho jak Trusia. O niczym nie mogłem z nim pogadać. Ja mowie - a on tylko "on", "nie", "nie wiem", "dlaczego". Do tego bardzo skromny i nijaki. I w sumie tak w milczeniu, o suchym pysku, spędziliśmy 2,5 godziny w pociągu.
Po wysiadce następne rozczarowanie.
Na dworcu czekał na nas Widget, Linku i Polewa.
Co za zwyrodnialcy bez krzty intelektu.
Widget - To ma być dowódca. Osobiście sam bym go ubezwłasnowolnił, do tego straszny "mruk". Aż niedobrze mi się robiło jak na niego patrzyłem, a jak w końcu cos powiedział to zaczynałem tracić świadomość, tak nędznie opowiadał.
Drugi Linku - Wiedziałem ze ma 14 lat, ale ja mógłbym być jego ojcem. A jak bym był to sprzedałbym go do Kenii za symboliczna złotówkę, jako parobka.
O Polewie to nie wspomnę - Karakan i głupi fiutek do tego. Aż musiałem wyjść na zewnątrz dworca i zapalić sobie. Miałem chwile na przemyślenie, „Co ja to właściwie robię".
Dostaje Telefon od Widgeta. Przyjechała podobno jakaś niespodzianka.
No to idę do wszystkich.
No i serio!! Niespodzianka. Przyjechał sWitch.
To sobie myślę, świetnie. Jak bym wiedział ze tek koleś będzie nigdy bym nie przyjechał.
sWitch - tego kolesia nie potrafię zrozumieć. Niby mój rówieśnik, a taki dziecinny. Brak poczucia humoru. Podobno ma żonę, ale ja mu nie wierze. Która by takiego chciała.
Jest tez Rikimaru. "O jejku" pomyślałem, co za pokrak. A do tego cos majaczy. Nic a nic nie mogłem go zrozumieć.
No i Daro. Od niego dosłownie ludzie się odsuwali na dworcu. Aż szkoda gadać. Ciągle się głupio uśmiecha i nic nie mówi.
A no i koszulki. Bardziej badziewnych w życiu nie widziałem. Już moja babcia zrobiłaby lepsze na drutach. Swoja od razu wyrzuciłem i nie zapłaciłem. Link tak samo wyrzucił 3 nie rozpakowane koszulki i obrzydzeniem. Nawet bezdomni nie chcieli ich wziąść.

Jako ze już wszyscy dojechali. Wybieramy się na lotnisko zobaczyć, co tez takiego rewelacyjnego zakupiła nasza armia.
Wszyscy w ciszy jada pociągiem podmiejskim na to lotnisko. Nie padło ani jedno słowo, tylko wszyscy się na siebie gapia i głupio uśmiechają. Chciałem pociągnąć za rączkę hamulca bezpieczeństwa i uciec jak najdalej tej całej Menażerii.
Lotnisko jak Lotnisko. Pas startowy, parę samolotów z poprzedniej epoki. Do tego pogoda paskudna. F-16 - O bossssszzzzeeee. Ona tylko, na zdjęciach fajnie wyglądają. A to szmelc, jakich mało i do tego pordzewiale. Nic ciekawego. Idziemy dalej. Samoloty Transportowe. Zagaduje nas jakiś dziwny typ (podobno technik pokładowy An 26, jakąś rodzina tego typka z od nas - sWitcha) Siłą z pomocą jeszcze paru kolegów wsadzają nas do środka, opowiadają, i każą nam robić zdjęcia na fotelach pilotów, nawigatora i takie tam. Nic ciekawego. W końcu uciekamy. Jemy paskudna grochówkę, wciskają nam suchary. Co niektórym po 8 paczek.
Jedziemy dalej Do jakiś Fortów. Oczywiście ciągle w ciszy. Nikt ani nie sapnie, już nawet nie chce nam się na siebie patrzeć. Forty jak Forty. Paskudnie. Olbrzymie pomieszczenia ciemno. Oprowadza nas 2 typków. Gadają bez sensu. Zaprowadzają nas do pomieszczenia z rozpalonym kominkiem i każą nam tak siedzieć ponad 2 godziny. Oczywiście nikt nic nie mówi, wszyscy siedzą w katach i się zastanawiają dlaczego ich to spotkało. W końcu nas wypuszczają. Jedziemy taksówkami do schroniska. Nędznie było jak szlak. Musk powiedział ze wszystkich przepije. Pada pierwszy. Na placu boju zostają tylko Linku i Polewa. Trzymaja się jak mało, kto. Wszyscy inni zwymiotowali od soczków i poszli spać.

Rano chciałem uciec. Ale mnie zatrzymano. To zwymiotowałem tak paskudnie mi się zrobiło, jak dotarło do mnie ze to nie koszmar.
Pojechaliśmy coś zjeść. I tu Rewelacja, Nigdy tak dobrze nie jadłem. Zamówiłem 2 porcje.
Dalej do Widgeta. Do domu. Ale melina. Nawet komputera nie miał. A już myślałem ze sobie posiedzę na Internecie i porozmawiam z kimś normalnym. I tak chwała bogu, wszyscy zaczęli jechać do siebie. Nareszcie się kończy pomyślałem.
NIGDY WIĘCEJ TAKICH IMPREZ. A SZCZEGÓLNIE Z TYMI LUDŹMI.
NIE MA SZANS ŻEBY CHCIELI BY SIĘ ZE SOBĄ JESZCZE RAZ SPOTKAĆ LATEM W FORTACH, W NAMIOCIE, Z KIEŁBASKAMI, PRZY OGNISKU. SNUJĄC OPOWIEŚCI DO RANA JAK KTO KOGO ZESTRZELIŁ ITP.

Dziękuje. To wszystko, co chciałem powiedzieć. Jeszcze raz powiem NIGDY WIĘCEJ. Jeżeli ktoś z obecnych na zlocie chciałby coś dodać, niech lepiej tego nie robi, bo i tak szkoda jego czasu. Ja idę do 304.

CMHQ_Wlody
Hauptgefreiter

Skąd: SIEDLCE

PostWysłany: Nie 20:31, 12 Lis 2006    Temat postu:

Ludziska dawajcie zdjęcia , chcę zobaczyć wasze gęby:P

CMHQ_RRBM
Oberfeldwebel

PostWysłany: Nie 20:55, 12 Lis 2006    Temat postu:

Góra: sWitch, Musk, Link, Daro, Rikimaru, RRBM
Doł: Widget, Polewa

Specjalne podziekowania dla Wlodego, Zbika i Zeke. Za wytrwalosc. Szkoda, ze was z nami nie bylo. S!

CMHQ_Daro
Unteroffizier

Dołączył: 03 Kwi 2006

Skąd: Międzyzdroje

PostWysłany: Nie 21:14, 12 Lis 2006    Temat postu:

HAHAHAHA Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

PostWysłany: Nie 21:24, 12 Lis 2006    Temat postu:

A w ryj chcesz? Twisted Evil

Żal mi też Maćka - biedny chlopaczyna nie mógł pojechać z nie jego winy. Ale nie martw się! Jest jeszcze Góraszka Smile.

Włodi - tekst (chyba Muska) po telefonie do Ciebie "On się popłakał? Ja bym ryczał jakbyście mi zaśpiewali na urodzinach" - "A kiedy masz?" Razz

CMHQ_Daro
Unteroffizier

Dołączył: 03 Kwi 2006

Skąd: Międzyzdroje

PostWysłany: Nie 21:30, 12 Lis 2006    Temat postu:

sWitch: Linku weź sobie poleż my za 10 min po ciebie przyjdziemy.
Link: A jak tam Musk
Daro: Musk kona, przepiłeś go!

Po czym ucieszony Linku położył się spać,

HAHAHAHA Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Abschusssss!

PostWysłany: Nie 21:34, 12 Lis 2006    Temat postu:

ŁUNDAWAAAA!!!

CMHQ_Wlody
Hauptgefreiter

Skąd: SIEDLCE

PostWysłany: Nie 22:12, 12 Lis 2006    Temat postu:

Z tym telefonem to zrobiliście mi niespodziankę.Naprawdę było mi bardzo miło no ale płakać to nie płakałem:P. Bardzo się wzruszyłem. Dziekuje koledzy:)
Abschuss!!

musk
Statswebel

PostWysłany: Pon 1:41, 13 Lis 2006    Temat postu:

Włody, zadzwonilismy do Ciebie bo na miejscu to nie było z kim pogadac... RRBM jak wsiadł do mnie do pociągu to dziekowałem Opatrzności ze miejsce obok mnie jest zajęte, bardziej dretwego kolesia to poza naszym Sejmem nie znajdziesz, Widgeta i sWitcha juz wczesniej poznałem, ale tego drugiego miało nie byc... jak go zobaczyłem na dworcu to pobiegłem po bilet powrotny Very Happy
Nastepni w kolejce, hmm Link i Polewa - królowie żubrówki hehehehehe no comments. Rikimaru... combo opóźnione, Daro hehehe eskorta Rikiego, bez Dara Riki by nawet na siusiu nie trafił Very Happy
Generalnie wróciłem zawiedzony i sfrustrowany, koszulke spaliłem rytualnie, a zdjęć to nawet nie chce oglądać (poza tymi na których pozuje sam).
Na koniec trzy (albo cztery) słowa do Ojca prowadzącego - Widget to Twoja wina! Very Happy

P.S.
W pociągu siedzielismy 2,5 godziny o suchym pysku, bo co prawda RRBM zabrał Jasia Wędrowniczka tak jak obiecał... ale stwierdził ze szkoda mu troche i bedzie lepiej jak go sobie zostawi do domu. Swoją drogą to ten Jaś i tak był przeterminowany Very Happy I w ogóle BY mi nie smakował

CMHQ_Polewa
Obergefreiter

Dołączył: 17 Sie 2006

PostWysłany: Pon 8:02, 13 Lis 2006    Temat postu:

niektóre z tych zdjęć to prawdziwy fetysz Surprised , a najbardziej podobaja mi się zdjęcia zrobione jak spaliśmy. Jak zobaczyłem Linka z mozaikom na plecach to mało się nie zlałem. Very Happy Chociaż moje zdjątko z wypieta dupa tez jest śmiechowe. Very Happy

PostWysłany: Pon 11:40, 13 Lis 2006    Temat postu:

A mówią że to ja jestem brzydki:)
Link chyba do mnie dzwonił w sobotę, ale wyłączyłem koma bo byłem zajęty:DVery HappyVery Happy

PostWysłany: Pon 12:46, 13 Lis 2006    Temat postu:

Chciałem numer do Włodego gruba pupo.

PostWysłany: Pon 13:01, 13 Lis 2006    Temat postu:

Nawet mam ten numer:)

PostWysłany: Pon 15:04, 13 Lis 2006    Temat postu:

Nie niestety nie płakałem:)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Bar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

Theme xand created by spleen & Emule.