Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: K-PAX
|
Wysłany: Śro 12:48, 10 Maj 2006 Temat postu: Widget's Magic Patch Changer v. 1.0 |
|
|
w katalogu gry zakładamy dwa katalogi, np. 4.04 i 4.05
do każdego katalogu wgrywamy odpowiednią wersję pliku files.SFS
zakładamy na pulpicie 2 pliki wsadowe (.bat) o nazwach np. 4.04m.bat i 4.05m.bat, a w nich odpowiednio wpisujemy linijkę, którą macie poniżej (zakładając, że ścieżka do gry to [SCIEŻKA])
4.04m.bat :
copy [ŚCIEŻKA]\Sturmovik\4.04m\files.SFS [ŚCIEŻKA]\Sturmovik
4.05m.bat :
copy [ŚCIEŻKA]\Sturmovik\4.05m\files.SFS [ŚCIEŻKA]\Sturmovik
Jeżeli nie potrafisz założyć pliku .bat poszukaj na dysku C: plików o takim rozszerzeniu, skopiuj na pulpit, pozmieniaj nazwy na właściwe, zawartość pliku wyrzuć i wstaw to co powyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Hauptmann Kuba
Oberfeldwebel

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 13:27, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A nie mogłeś tego napisać w C++? Tak lamersko troche tymi .bat.Oczywiście obiektowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: K-PAX
|
Wysłany: Śro 13:54, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
nie znasz się to nie mów, program ma 64 bitowy klucz szyfrowania, nie do ugryzienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hauptmann Kuba
Oberfeldwebel

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 15:38, 10 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Geek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|