Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Blueprinty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Eve-Online
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 9:15, 08 Gru 2006    Temat postu: Blueprinty

Rozkminiłem już chyba wszystko odnośnie blueprintów. Problemy, które miałem polegały na tym, że próbowałem coś robić na stacji obok. Miałem ustawione wyświetlanie układu, przez co widziałem jakąś fabrykę w jakiejś stacji, a żeby zadać któreś z zadań trzeba być osobiście na tej stacji.

W skrócie:

BPO - blueprint original - z oryginału można w nieskończoność wytwarzać różne rzeczy. Można go obrabiać, żeby uzyskać mniejsze zużycie materiałów przy produkcji oraz zmniejszyć czas potrzebny do jego wytworzenia.

BPC - blueprint copy - z oryginału można robić kopie, które można później sprzedawać na rynku. Z kopii można zrobić ograniczoną ilość przedmiotów. Jest to ilość ustawiana w trakcie kopiowania blueprintu. Nie wiem w chwili obecnej czy kopie też się obrabia, czy np. przechodzą z właściwościami z oryginałów.


Co można zrobić z blueprintem ?
- wyprodukować (manufacturing)
- skopiować (copying)
- obrobić pod względem czasu produkcji (time efficiency research)
- obrobić pod względem materiałów potrzebnych do produkcji (material research)
- przerobić na przedmiot TECH 2 (invention)


Informacje o blueprincie :



1-czas potrzebny do wyprodukowania przedmiotu

2-czas potrzebny do wyprodukowania przedmiotu uwzględniając wszystkie modyfikatory postaciowe (skille, implanty itd. ale również fabryka w której produkujemy ma znaczenie)

3-czas potrzebny do obrobienia blueprintu pod względem zmniejszenia zużycia materiałów

4-ten sam czas dla Twojej postaci

5-czas potrzebny do stworzenia BPC

6-wiadomo

7-czas potrzebny do obrobienia blueprintu pod względem czasu potrzebnego do wytworzenia przedmiotu

8-wiadomo

9-to jest pewnie lvl obrobienia pod względem MATERIAL, czyli ile razy pod tym kątem był blueprint obrabiany

10-tego jeszcze nie wiem

11-to jest pewnie lvl obrobienia pod względem TIME, czyli ile razy pod tym kątem był blueprint obrabiany


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMHQ_Widget dnia Śro 13:18, 13 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 9:23, 08 Gru 2006    Temat postu:




1-skille jakie musi posiadać mechanik do wytworzenia przedmiotu

2-materiały potrzebne do wytworzenia przedmiotu


[You: X - Perfect: Y]


Goła postać, bez skilli, ma w wielu dziedzinach coś w rodzaju współczynnika marnotrawności. Ja tych skilli nie mam, dlatego jak widać na obrazku, pomimo, że blueprint wymaga ileś tam minerałów, ja do produkcji zużyję więcej.

Y jest określone jako perfect pewnie dlatego, że jest to wartość gdy się ma wszystkie potrzebne do tego skille wymaxowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 9:29, 08 Gru 2006    Temat postu:

A tutaj coś co mnie najbardziej rajcuje, czyli INVENTION :




1-skille potrzebne do usprawnienia blueprintu do TECH 2

2-materiały potrzebne do usprawnienia blueprintu do TECH 2

Zauważcie co to są za przedmioty. Jak do tego doszedłem, przeszukałem wszystkie hangary corpowe, oraz market w kilku regionach. Tych przedmiotów nigdzie nie można kupić, są za to oferty kupna tych unikatów, niektóre ceny mnie przerażały.

Dlatego jeżeli znajdziecie jakiś dziwny przedmiot, nie wyrzucać, nie reprocessować, nie sprzedawać !

Do tej pory tak robiliśmy z tymi przedmiotami, bo nie wiedzieliśmy do czego są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qppralke
Unteroffizier
Unteroffizier



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze sklepu z pralkami

PostWysłany: Śro 13:29, 10 Sty 2007    Temat postu:

Macie jakieś nowe informacje na temat tych dziwnych przedmiotów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Śro 13:43, 10 Sty 2007    Temat postu:

chodzi Ci o datacore ?

Datacore uzyskuje się z hackingu odpowiednich przedmiotów bądź budynków w plexach lub na misjach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Morswin
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Utah

PostWysłany: Czw 1:11, 11 Sty 2007    Temat postu:

Ale udzieliłeś prostej odpowiedzi Widget Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Czw 7:41, 11 Sty 2007    Temat postu:

O co chodzi Morświn ? Sprawa jest prosta. Jeżeli czegoś nie rozumiesz to odsyłam do słownika. A tak na szybko plexy to miejsca w niektórych układach słonecznych, np. w Deltole jest bodajże plex 3/10, to jest baza a wkoło niej pełno rat (tam są głównie drony). W plexach są acceleration gate'y które warpują na coś w rodzaju next level. Jak poubijasz wszystko w levelu szukasz puszki. W niej są różne bonusy, rzadszy moduł bądź minerały. Są też struktury czy jakieś inne obiekty(nie pamiętam), które traktuje się dekoderem (podejrzewam, że to działa podobnie do salvagingu), który może znaleść technologię DATACORE - xxx.

Incognito Ship Data Interface - to jest chyba item, który wypada z dużych statków (podejrzewam, że z BCków lub BSów) w trudniejszych plexach albo jakichś tajnych lokacjach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 18:36, 12 Sty 2007    Temat postu:

Własnie mi się coś przypomniało w trakcie rozmowy. Gdzieś czytałem, że te rzadkie przedmioty dają agenci R&D.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Eve-Online Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin