CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: K-PAX
|
Wysłany: Pią 10:40, 08 Gru 2006 Temat postu: Skille - ogólne informacje |
|
|
W tym dziale opisuję jak to działa. Po co są atrybuty, jakie mają znaczenie i wpływ na skille.
Skille podzielone są na kategorie.
Te kategorie to :
-Corporation Management
-Drones
-Electronics
-Engineering
-Gunnery
-Industry
-Leadership
-Learning
-Mechanic
-Missiles
-Navigation
-Science
-Social
-Spaceship command
-Trade
Kategorie to nie tylko grupy ze skillami, które dotyczą jakiegoś tematu. Każdy z skill z danej grupy charakteryzuje się dwoma współczynnikami :
- PRIMARY ATTRIBUTE
- SECONDARY ATTRIBUTE
Każdy skill z danej grupy ma to samo PRIMARY i SECONDARY. Jakie z tego wnioski ? Że rozłożenie atrybutów w postaci ma bardzo duże znaczenie w jakich kategoriach nasza postać będzie się kształciła. Na początku różnice są małe, ale jak to widzę np. u siebie po miesiącu rozwijania postaci, skille z gunnery i missiles idą jak krew z nosa, a np. z elektroniki uczą się dosyć szybko. Zauważyłem, że primary attribute ma bardzo duży wpływ na czasy nauki, secondary ma bardzo mały.
A teraz skille jeszcze raz, z primary i secondary attribute :
-Corporation Management - Memory, Charisma
-Drones - Memory, Perception
-Electronics - Intelligence, Memory
-Engineering - Intelligence, Memory
-Gunnery - Perception, Willpower
-Industry - Memory, Intelligence
-Leadership - Charisma, Willpower
-Learning - Memory, Intelligence
-Mechanics - Intelligence, Memory
-Missiles - Perception, Willpower
-Navigation - Intelligence, Perception
-Science - Intelligence, Memory
-Social - Charisma, Intelligence
-Spaceship command - Perception, Willpower
-Trade - Willpower, Charisma
Moje obecne atrybuty to :
Z nich wynika, że moja postać będzie rewelacyjnie uczyła się: Electronics, Engineering, Mechanics, Science. Ale beznadziejnie w kierunkach: Gunnery, Missiles, oraz słabo w Leadership i Social.
Ja na samym początku poszedłem ostro w learningi, szczególnie te, które dodają atrybutów. Zuważyłem, że np. chcą rozwijać jakiegoś skilla dajmy na to Electronics potrzebowałem przykładowo 2h na rozwinięcie skilla. Zamiast tego skilla kupiłem skilla dodającego +1 Intelligence i się go wyuczyłem. Czas nauki skilla z Electronics spadł, dokładnie o tyle czasu ile uczył się ten skill dodający intelligence. Czyli czasowo wyszedłem na 0. Ale nie do końca, bo czasy innych skilli z electronics też przecież spadły (i w innych kategoriach też). Rozwijając learningi z atrybutami tak do lvl 3 zużywa się w rezultacie trochę więcej czasu niż gdyby od razu uczyć się skilli, które zaplanowaliśmy. Ale kilka dni później zaczynamy oszczędzać godziny.
I to by było chyba wszystko w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|