Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto 8:45, 16 Maj 2006 Temat postu: Co potrzebne do gry |
|
|
Do gry oczywiscie potrzebny jest TS .
- Każdy musi sciągnąć sobie programik HAMASCHI - [link widoczny dla zalogowanych] . Jest do programik do robienia sieci lanowskich z normalnych urzytkowników internetowych.
Teraz jeśłi chodzi i grę. Każdy musi mieć ta sama wersje gry o numerku "Hoi2 v1.3a (JFDF)" - jest ona wyświetlana w prawym górnym rogu gry. Aby mieć tą wersję gry musicie sciągnąc i zainstalować następujące patche gry i mody gry:
Patch 1.3a - [link widoczny dla zalogowanych]
Patch 1.3b (wymaga 1.3a) - [link widoczny dla zalogowanych]
MOD Total Realism Project 0.8 EXE Version - [link widoczny dla zalogowanych]
MOD patch TRPv0_83 - [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś chce miec polską wersję moda to niech sciągnie sobie to - [link widoczny dla zalogowanych]
Po zainstalowaniu wszelkich modów musisz otworzyć plik o nazwie settings.cfg i ustawić #MUSIC na 0. Jeśli zaistalowałeś spolszczenie moda to muszisz też przestawić w tym pliku #LANGUAGE na 5.
Po wejsciu do gry sprawdz wersję gry, czy napewno masz taką jaka ma reszta graczy. Puzniej odpal pierwszy lepszy scenariasz (najlepiej pierwszy od góry) i pójdz sobie na kawę, cherbatę, dziwki . Gra teraz bedzie tworzyć bazę danych odnosnie nowych prowincji i bedzie to trwało około 10 -15 min. Nic nie róbcie z grą gdyż może wam się wydawać ze własnie w czasie wczytywania scenariusza gra się zawiesiła. To jest własnie to tworzenie bazy danych.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto 18:14, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Testujemy nowy modzik, któy sam zrobiłem.Plik do sciągnięcia tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz wersja gry to "Hoi2 v1.3a (GKCG)"
jest tam tez kopia zapasowa tego co zmieniłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SG4_NiKuTa dnia Śro 13:01, 25 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Link
Oberleutnant
Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:31, 17 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Byś napisał co ten mod daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_Daro
Unteroffizier
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Międzyzdroje
|
Wysłany: Czw 21:42, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej pogierczyc w dodatek doomsday ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Pią 9:42, 19 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
w DD pogram jak wyjdzie TRP mod pod DD. Bez tego modu ja juz sobie nie wyobrażam gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_Morswin
Oberfeldwebel
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Utah
|
Wysłany: Wto 23:33, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Proszę bardzo Nikuta
Jak masz TRP to działa tylko kampania od 1936 i masz kolorowe zdjęcia jednostek.
Jak masz DD to działa każda kampania i scenariusz, dostajesz dodatkową kampanie po 1945 , ale niestety obrazki nie są już kolorowe.
To chyba główne różnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Śro 4:08, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Oj nie wiesz o czym mówisz nie grałeś w TRP 09 beta5 nięc nie gadaj. Te kolorowe obrazki mozesz se wsadzić lliczy się cała reszta, bitwa, wynalazki itp. wszystko zostało zmienione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SG4_NiKuTa dnia Śro 13:00, 25 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
musk
Statswebel
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 4:27, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
SG4_NiKuTa napisał: | zapaowet |
zapasowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_vonIzzy
Kolekcjoner Kufaji
Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izabelin
|
Wysłany: Śro 11:19, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Akurat Morświń chyba specjalnie dużo w TRP 0.83 to nie grał, skoro widział tylko obrazki:)
Ja i tak gram na nato counters, więc mnie obrazki walą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_Morswin
Oberfeldwebel
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Utah
|
Wysłany: Śro 22:48, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Izzi, ja też gram na counters. Chodzi mi zdjecia w grze. Jak byłeś zbyt zajety podziwianiem symboli nato to nie moja wine że nie zobaczyłeś żadnej różnicy. Nie zaprzecze że wszystko zostało zmienione, ale tak naprawde nic takiego specialnego nie było dodane, co by znacząco zmieniło całą rozgrywkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_vonIzzy
Kolekcjoner Kufaji
Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izabelin
|
Wysłany: Pią 19:43, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie w ogóle?
Brak dywizji pancernych do 1939.
Mocno zmieniony system resources, spróbuj niemcami osiągnąć full IC przed 1940/41 (gwarantuje brak Rare Materials). Zmieniona drzewa technologiczne; zmieiony combat system (jest trudniej), w 0.90 będzie jeszcze trudniejszy. To tak na początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CMHQ_FMJ
Oberfeldwebel
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 11:34, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra, we wtorek biore płyte od IZZEGo i będe grał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|