Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Różności do HOMM 3, BARDZO ISTOTNE !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Krasnale, elfy, trolle (nie karmić) i inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Czw 10:53, 24 Sie 2006    Temat postu: Różności do HOMM 3, BARDZO ISTOTNE !

To są te dane, o których ostatnio mówiłem. Znalazłem je w tabelkach, tabelki złączyłem w kupę, tak że można to sobie na kartce fajnie wydrukować.




Opis:

Hero movement Allowance Table - liczba w nawiasie to prędkość (Speed) najwolniejszej jednostki pod bohaterem, 15 tiles - tyle kratek przejdzie bohater na mapie jeżeli najwolniejsza jednostka w armii ma 3 lub 4 Speed(oczywiście bez logistyki i artefaktów). Np. grając Rampartem i wybierając bohatera Kyrre, który ma od razu logistyke na Basic i sam jest logistykiem (+5% punkty ruchu), zobaczcie co daje zostawienie krasnali w z krasnalami - zamku zaraz po rozpoczęciu gry (które Kyrre prawie zawsze dostaje).

Przy Logistyce - Basic (+15%)
- z krasnalami - 17,23
- bez krasnali - 19,55

Przy Logistyce - Advanced (+25%)
- z krasnalami - 18,75
- bez krasnali - 21,25

Przy Logistyce - Expert (+35%)
- z krasnalami - 20,25
- bez krasnali - 22,95

Wychodzi 2-2,5 punkta ruchu więcej na dzień bez krasnali. W skali tygodnia jest to od 16,24 do 18,9 (Logistyka-od Basic do Expert) punktów więcej, czyli jeden dzień chodzenia gratis !. Krasnale w początkowym etapie są kompletnie bezużyteczne, zanim dojdą już jest pozamiatane, wogóle są cienkie a spowalniają bohatera.

W skrócie to jest to o co kłóciliśmy się z Morświnem w kwestii krasnali Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Czw 10:58, 24 Sie 2006    Temat postu:

Town type - Native terrain

Typ terenu przyjazny dla bohaterów danego zamku, np. Snow dla Tower - bohaterowie z wieży poruszają się normalnie po śniegu, innych koszt ruchu * 1,5 (bez Pathfinding).


Terrain Movement Cost - jak skill Pathfinding wpływa na poruszanie się po danym terenie (jeżeli nie jest przyjazny naszemu zamkowi). Zastanawia mnie to info, że większa armia porusza się wolniej...nie zauważyłem.


Wandering Creature Population Labels - opis ile to jest np. Lots opisane jako ilość jednostek potworków na mapie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Krasnale, elfy, trolle (nie karmić) i inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin