Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Czyżby zblizał sie dla mnie koniec Olomatrixu ????
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Bar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMHQ_Rikimaru
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mizdroy

PostWysłany: Śro 22:43, 24 Maj 2006    Temat postu:

Popieram Widgeta i muska. Nie wszystko trzeba obliczać w real time, przepływ powietrza itd, można to zrobić wcześniej, odpowiednio poobliczać jak się dany samolot będzie zachowywał tu i tu i poprostu na tej podstawie wkleić mu prawidłowe parametry i nie trzeba do tego wcale mocniejszej maszyny niż ta co uciąga arcadówkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_BamSey
Feldwebel
Feldwebel



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:05, 25 Maj 2006    Temat postu:

A ja uważam że Nikuta ma rację i gracze zawsze pójdą w strone bardziej klimatycznej gry.

Weźmy chocby i takiego PF, gdyby miał odpowiednie dźwięki silników, działek itp oraz odpowiednią otoczkę to klimacik byłby taki że każdy by w to grał i przymykał oczy na jego niedociągnięcia aż do czasu pojawienia sie czegoś lepszego.

KLIMAT panowie to jest najważniejsze! Przykład takiego np.Fallouta nie jest tu odosobniony.

Mnie drazni to że robi się gry o wojnie gdzie morduje się wirtualnych ludzi i bombarduje całe miasta a nie przyjmuje sie do wiadomosci że miło by było zobaczyć na ten przykład po trafieniu we wrogiego pilota czerwoną mgiełę na jego owiewce albo i coś jeszcze gorszego.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musk
Statswebel
Statswebel



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:34, 25 Maj 2006    Temat postu:

BamSey - Evil inside (TM) Very Happy
A tak na poważnie, to co napisałeś nie kłuci sie z ideą dążenia do realizmu w symulatorach, powiem więcej, jedno z drugim ma bardzow wiele wspólnego.
Dodam jeszcze że klimat tworzą drobne szczegóły, lubie gry w których po roku gry zauważam jakis drobiazg, coś czego programisci nie musieli odwzorowywać, co zauważy co 10, a może co 50 gracz... niby bzdurka ale jednak komuś sie chciało. Jeśli takich szczegółów jest dużo to okazuje sie że mamy KLIMAT w grze - wspomniany Fallout jest świetnym przykładem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Igor
Feldwebel
Feldwebel



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z macicy

PostWysłany: Czw 10:44, 25 Maj 2006    Temat postu:

Dla mnie Ił2 niebyły nawet taki tragiczny gdyby niebylo glupich BobOLI Wink

Gdyby poprawiono dźwiek silników , km-ów, poprawiono efekt wybuchów / kuriozalne pryśniecia błyskawic - bobOL / gdyby kokpity nie zawsze byly piękne czyściutkie i zadbane, gdyby spadochroniaże wyskakując z 5 000 metrów nie otwierali szmat na 4 000.... , gdyby przedewszystkim hitbox wyglądał inaczej, gdyby zniknal speed bar raz na zawsze, gdyby las wyglądał troszke inaczej, gdyby ziemia nie wyglądała tak jakby ktoś wyrzygał się zieloną flegmą na 1000000000 metrów kwadratowych... i tak gdybować można chyba w nieskończoność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Rikimaru
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mizdroy

PostWysłany: Czw 14:28, 25 Maj 2006    Temat postu:

Igor - a mi brakuje w grze kompletnie czego innego.

Coo do speed bara to było już to dyskutowane wiele razy- w rlu pilot mógł to sprawdzić w pół sekundy rzucając okiem, a my musimy machać myszką, dlatego aby mniej więcej czas reakcji był podobny jest speed bar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Czw 15:29, 25 Maj 2006    Temat postu:

i tu się zgadzam z Rikim w 100%, chciałem to samo napisać ale mi się nie chciało Very Happy

Żeby móc spokojnie wyłączyć speedbar trzeba mieć tracka, bo u mnie na ur gearze to nie taka prosta sprawa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hauptmann Kuba
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:01, 25 Maj 2006    Temat postu:

Ja ze speed bara nie korzystam..nie mam Track IR ani urgeara...przecież to 1 sekunda aby rzucuć okiem na zegary dobrze ustawionym HAT'em.Równie dobrze można powiedzieć że piloci mogli głową ruszać a my nie bo mamy tylko myszkę komputerową do tego (chyba że ktos ma TIR lub URG) wiec nie powinni wyłączać padlocka.....
Co do tego co napisał Musk (drobne szczeóły skaładające się na całość) to 100% racji.
PS. Fallout rulzzz.. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Czw 20:17, 25 Maj 2006    Temat postu:

Kuba, nie używasz UR Geara to nie wypowiadaj się ok ? Dla mnie 1 sekunde jak nie więcej zajmuje przeniesienie widoku z celu na przyrządy. Kolejną jak nie więcej spowrotem na cel. Z trackiem jest lepiej bo nie masz opóźnienia. Ur Gear ma słabą czułość, dlatego trzeba włączyć filtrowanie. Jeżeli UR GEAR powiedzmy robi 30 pomiarów pozycji w ciągu sekund, a pomiary skaczą jak cholera przez słabą czułość, to bez filtrowania obraz drga jak głupi. Filtrowanie polega na uśrednianiu wartości z kilku pomiarów. Czyli żeby wykonać ruch i żeby program zaczaił że zmiana wartości to tak naprawdę ruch głowy a nie błąd potrzeba przykładowo wziąć 5 pomiarów do analizy. Stąd to opóźnienie. Z 30 klatek robi się powiedzmy 6, przy czym przejście między nimi jest płynne. Ustawienie UR Geara to podstawa dobrego działania, a powiem Ci że jest wiele wartości, które można ustawić. Dodatkowo znaczenie ma komputer, wiem to bo widziałem różnicę w działaniu jak zmieniłem procesor na szybszy. Ok, można zbindować klawisze do widoku na przyrządy, ale nikt nie chce mi powiedzieć jak to zrobić. Przypisuje klawisze pod opcje, które według mnie to robią ale nic to nie daje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hauptmann Kuba
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel



Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:44, 25 Maj 2006    Temat postu:

Ok stary..ja tylko dyskutuje.Ty podajesz swoje argumenty ja swoje.
Jeżeli jest tak jak mówisz z UR Gearem to oki...w takim razie speed bar faktycznie musi zostać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_Widget
Oberstleutnant
Oberstleutnant



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: K-PAX

PostWysłany: Pią 2:04, 26 Maj 2006    Temat postu:

Ja nie mówię, że musi zostać, tylko wyłączenie utrudnia znacznie sprawę. Mi to w sumie rybka i tak jadę na słuch, a jeżeli nie ma speedbara (na jakimś dogu tak jest) to fajniej w sumie jest. Przyznam, że chętnie bym wyłączał speedbara ale nikt nie chce bez niego latać. Kiedyś jak hostowałem front i miałem wyłączonego goście VVS zaczęli mnie zagadywać, czemu nie ma speedbara.

Dla mnie to w sumie frajda, bo przecież wyłączony speedbar powoduje, że obie strony mają tą samą niedogodność. A to, że jakiś Rusek nie potrafi przypilnować prędkości to już jest jego problem. Według mnie, gdyby nie było speedbara sporo rzeczy uległo by zmianie. Samoloty Rosyjskie nie kręciłyby tak i nie miały by takich osiągów, bo dobry pilot zachowywałby zakres bezpieczeństwa. To mogłoby trochę zbalansować zbytnią przewagę niektórych Ruskich samolotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMHQ_sWitch
Administrator



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nicht weg von Litzmannstadt

PostWysłany: Pią 4:50, 26 Maj 2006    Temat postu:

Ja tylko przypominam, że jest funkcja "toggle speedbar", która pozwala wyłączyć to to coś niezależnie od ustawień serwera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geni
Unteroffizier
Unteroffizier



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:02, 26 Maj 2006    Temat postu:

Widget poruszył bardzo ważną kwestię ukazującą kolejną niedoskonałość PF-a.
Nawet posiadacze Track-Ira nie są w stanie obejrzeć wszystkich przyrządów w niektórych samolotach - więc jeżeli całkiem wyłączy się speed bar, włącznie z odczytywaniem kursu, to może być taka sytuacja, że nie wystarczy rzucić okiem na przyrządy.
Być może taka sytuacja wystąpiła.
Ja często latam z załączonym samym wskaźnikiem kursu.
Reszta da się spokojnie odczytać, no może oprócz wariometru w MiG-u, ale krótkie machnięcie lotkami odsłania i ten przyrząd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OberKommando der Luftwaffe Strona Główna -> Bar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin