Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto 12:12, 23 Maj 2006 Temat postu: Czyżby zblizał sie dla mnie koniec Olomatrixu ???? |
|
|
Kiedyś grzebiąc po necie znalazłem coś fajnego, strone ADDonu do CFS 3 o nazwie MAW - Mediterranean Air War. Było to jakies 6 miesiecy temu a moze wieciej. Wtedy mówiłem sobie ze może to bedzie dobre. Zapisałem sobie stronę do ulubionych i zapomniałem o tym. W ten weekend przypomniało mi się o tym dodatku. Strona wyglądała już inaczej a zamiast screenów byłu pełne filmiki z postepami nad tym ADDonem. Oczywiscie przeczytałem całe Intro i po obejrzeniu filmików uważam ze jeśli to co tam widziałem i to co przeczytałem na tej stronie się sprawdzi swiat Ola dla mnie przestanie istnieć. Oto co mnie urzekło:
- Dzwięk z prawdziwego zdarzenia, R-R Merlin to Merlin, DB to DB i BMW to BMW a nie jak w swiecie ola, praka, szuszarka i odkurzacz, lodówka. Tak samo tyczy się innych odgłosów z gry.
- Grafika nie ustępuje olowi a w niektórych przypadkach go wyprzedza.
- Sama gra i model lotu wątpię aby był gorszy od Olowego (u Ola to juz jest arcade game) a jeśli sprawdzi sie to co jest napisane na stornie to powinien byc lepszy.
- DM. Na jednym filmiku wiać jak He 111 obrywa do Hurriego 4 x 20 mm i pięknie się zapalił, a nie zerowy efekt jak u ola. Pozatym o wiele ładneijsze wybuch pocisków, dymki z samolotów i ich pozary.
- Moze teraz bedzie można polatac naprawde w nocy, a nie Olomatrix daje nam to ze AI cie zawsze wyparzy, flak zawsze zestrzeli itp.
- Kampania gry, bedzie to troszke ulepszony engine z podstawy CFS3, a tamta kampania była poprostu boska. Prawdziwa walka a nie jakies tam latanie nie wiadomo gdzie i po co. A w CFS3 była pełan dynamicza kampania. Teraz bedzie to Morze Sródziemne.
A co ja bede pisał o róznicach. Zobaczcie sobie sami a bedziecei weidzieli o czym ja mówie.
Strona [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam filmiki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo podoba mi się atak na Tygrysy
Ja już nie moge sie doczekać tego addonu. [/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SG4_NiKuTa dnia Wto 13:31, 23 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto 12:35, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Posłuchajcie sobie tych dzwięków w tle - to jest to a nie pralki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Link
Oberleutnant

Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:24, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Zarąbiste!!
Wiesz czy trzeba mieć wersję legalną CFSa do gry na mutli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Wto 14:35, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
W mutli grałem z SG4_Iciek ale to chwilę gdyż nie ma w wersji podstawowej CFS 3 virtualnego cokpitu - albo my nie wiedzieliśmy jak go włączyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Shoki
Unteroffizier

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 6:18, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Już w tych filmikach znalazłem istotny błąd. Zwróćcie uwagę na filmik gdzie strzela Vittorio Veneto...ten wodnosamolot powinien przestać istnieć po pierwszej salwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: K-PAX
|
Wysłany: Śro 8:19, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ta gra jest sponsorowana przez wujka bratanicy siostry Olega, śmierdzi mi to na kilometr...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Shoki
Unteroffizier

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 8:45, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Obejrzałem kilka filmików i jak narazie nie wiem czym się tu zachwycać poza naprawdę ładną grafiką i efektami pokroju ogni z rur wydechowych. Hurek jakoś dziwnie startował, tak wręcz idealnie, mimo, że był sterowany rzez człowieka. Jedno jest pewne. Nie jesteśmy w stanie ocenić całości tylko i wyłącznie na podstawie kilku filmików...BOB też ładnie wyglądał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JG300_Rolam
Hauptgefreiter

Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:46, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Tyle że BOB doczekał sie poprawki.Miodność + realizm 100% . beta patcha 2.04,poprawia wszelkie duże błędy.Od FM przez AI po stabilność systemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SG4_NiKuTa
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uć
|
Wysłany: Śro 10:18, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Już w tych filmikach znalazłem istotny błąd. Zwróćcie uwagę na filmik gdzie strzela Vittorio Veneto...ten wodnosamolot powinien przestać istnieć po pierwszej salwie. |
A jak jest u Ola. chyba tak samo, wiec czemu akurat tu się czepaisz ????
Cytat: | Ta gra jest sponsorowana przez wujka bratanicy siostry Olega, śmierdzi mi to na kilometr... |
Tak alez oczywiscie widget. Modele 3D robi ojciec Olega, skiny robi córka Olega, a za resztę dopracowują babcia, stryj i wnuczki. Teraz to zes przyjebal jak łysy o kant kuli, z tym co mi tu smierdzi. Az mi popuściły zwierasza ze smiechu!!!!!!!!!!
Cytat: | Obejrzałem kilka filmików i jak narazie nie wiem czym się tu zachwycać poza naprawdę ładną grafiką i efektami pokroju ogni z rur wydechowych. Hurek jakoś dziwnie startował, tak wręcz idealnie, mimo, że był sterowany rzez człowieka. Jedno jest pewne. Nie jesteśmy w stanie ocenić całości tylko i wyłącznie na podstawie kilku filmików...BOB też ładnie wyglądał. |
Ja też nie mam w ogóle czym się podniecać. tylko ze sam dzwięk powoduje to ze mnie dreszcze przechodzą. co masz u ola pralka szuszarka i lodówka i inne artykuły AGD.
A no tak zapomniałem, ze produkt ola nie jest pozbawiony bugów, jest wrecz idalny. Teraz produkt ola masz przed oczami i co widzisz - tylko i wyłacznie grę arcade z elementami II W.Ś. Inaczej tej gry nie można nazwać. OLomatrix jest pozbawiony jakiegokolwiek klimatu z czasów drógiej wojny swiatowej.W tej grze nie jest nic dopracowane, wszysko jest zrobione na odwal się. Podaj mi chociaż jedną rzecz która jest dopracowana w Oloświecie.
Więc moje zdanie jest takie "Z gówna bata nie ukręcisz". PF juz tylko bedzie się staczał. CFS3 ma w sobie braki w FM tak jak i PF i też nie jest idealny, tylko ze PF jest robiona na kase a MAW przez fanatyków. Najcześciej ci dródzy lepiej cos robią.
Pozyjemy zobaczymy, ale mi nie mówcie ze Olomatrix juz jest taki boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Shoki
Unteroffizier

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:18, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Nikuś a ty byś może kupił nowe patrzałki. Jakoś nikt nie pisał " Olomatrix juz jest taki boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geni
Unteroffizier

Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:39, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Moje zdanie jest takie, że po pierwsze stworzenie symulatora z prawdziwego zdarzena jest ekonomicznie nieuzasadnione z punktu widzenia firm produkujących oprogramowanie, a po drugie nasze nie ma takiej siły, żeby badziewne komputerki jakie obecnie posiadamy uciągnęły taki symulator.
Wszystko co jest, czy też będzie na rynku w ciągu najbliższych kilku lat będzie tylko zamaskowanymi arkadówkami i tylko kwestią czasu jest to po jakim czasie gracze zorientują się, że to tylko arkadówki w "papierku" symulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Shoki
Unteroffizier

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:20, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Nie zgodzę się z tobą. Stworzenie w pełni odwzorowanej fizyki świata i samych maszyn jest raczej niemożliwe, a nawet jeśli to nie na te komputery.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by stworzyć uproszczony model środowiska, który będzie uwzględniał zmianę gęstości powietrza, zawartości tlenu, wilgotność i temperaturę. Do tego dodać algorytm generujący wiatry i turbulencje.
Same samoloty musiałyby zostać na tigerach lecz jedynie od chęci zależy ile ich się da. Wiadomo, że im więcej się ich da i im więcej parametrów będą uwzględniać tym bardziej dokładny będzie FM.
Jeśli ktoś zrobi coś takiego to naprawdę tylko dobry fizyk wyłapie niedociągnięcia takiego modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Geni
Unteroffizier

Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:30, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oj piszesz, że sie ze mną nie zgodzisz, a się zgodziłeś.
Dokładnie o to samo mi chodziło.
Będą to bardziej lub mniej uproszczone modele.
Uproszczenia będą szły maksymalnie daleko, jak tylko pozwolą na to klienci kupujący oprogramowanie, zaś firma poniesie tylko nakłady, które pozwolą jej na zwiększenie zainteresowania produktem i zwiększenie sprzedaży.
To dlatego firmom bardziej się opłaca pisać, że ich symulator jest najlepszy niż w rzeczywistości taki symulator zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CMHQ_Widget
Oberstleutnant

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: K-PAX
|
Wysłany: Śro 12:39, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Shoki, tylko Ci się wydaje, że idzie to prosto skrócić. Widzisz, tak samo korkociąg w IL-2 jest uproszczony, wszyscy się śmieją że to OLO-ŚRUBA albo jakiś inny cudOL. Widzisz, przy takich uproszczeniach o jakich mówisz, proces korka zawsze będzie taki sam, a w rzeczywistości zależeć to może np. od ułożenia samolotu, jego dokładnej prędkości i przedewszystkim od jego uszkodzenia (bo nie powiesz mi, że samolot z dziurą na skrzydle wielkości głowy spada w korkociągu tak jak zwykły samolot).
Co do symulatora, to by trzeba chyba mieć macierz serwerową z 50 prockami żeby policzyć najprostsze zjawiska na przyzwoitym poziomie w czasie rzeczywistym. A gdzie grafika, otoczenie i środowisko gry ? Jak to napisałem w recenzji TRAINZ, wiadomym jest fakt, że żaden producent nie stworzy realistycznego symulatora, ale może stworzyć świat i model tak, żeby sprawiał wrażenie realistycznego. I nie chodzi tu o uproszczenie obliczeń tylko o zmianę zachowania modelu. Chodzi mi o to, żeby np. zaprojektować jakiś innych ruch dla OLOśruby tak żeby wierniej odzwierciedlała korkociąg płaski.
To jest tak samo jak w FPP. Proces celowania z broni palnej to banalna czynność (począwszy od podniesienia broni do oddania strzału). Dlaczego więc gry, które mają to dokładnie odzorowane nie są hiciorami ? Dlatego, że taki system celowania nie jest "miodny", czyli nie jest user-friendly. I właśnie dlatego niektóre rozwiązania, chodzenie na skróty, może jest mniej realistyczne, ale naśladuje rzeczywistość i fajnie się tak gra. Dlatego na ten przykład wolę Forgotten Hope od Call of Duty, Quake'a czy Unreala. W drugą stronę Operation Flashpoint jest przegięty z realnością (jeżeli powyłączać wszystkie celowniki, gdzie celowanie przebiega za pomocą muszki i szczerbinki) a to dlatego, że może i to jest realne, ale zanim przycelujesz to AI ubije Cię z kilometra (ok, powiedzmy, że gramy na JAMach i BASach gdzie celność broni jest pogorszona).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
musk
Statswebel

Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 15:18, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wyątkowo moge sie zgodzić PRAWIE ze wszystkim co napisał Widget, nie ma realistycznych symulatorów, ale są te które dążą w kierunku urealnienia rozgrywki i te które dążą w kierunku arcade. I nie mówcie mi że wszystko zmierza w kierunku racade bo np lock on czy falcon 4.0 są tego zaprzeczeniem. Problemem jest brak takiego symulatora dla wiatraków (tych strzelających). Dlatego licze mimo wszystko na MAW, jak nie spełni oczekiwań to trudno, ale przynajmniej daje jakąś nadzieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|